DoWpro (SSpro) 3.59.5 - мод для Warhammer 40k: Dawn of War - Soulstorm
26.06.25 - версия мода обновлена до 3.71
Название игры: Warhammer 40k: Dawn of War - Soulstorm
Год выпуска: 2008
Разработчик: Korbah, Iron Lore Entertainment, Relic Entertainment
Тип раздачи: Mod
Язык интерфейса: многоязычный
Таблэтка: Не требуется
Описание:
- Всем известная модификация для режима сражения и многопользовательских игр!
- Теперь вы можете покупать обвес для героя и в режиме сражение или в игре с другими игроками.
- Захватывающий и увлекательный игровой процесс, отличающийся от оригинального дополнения своей большей приверженностью принципам оригинального DoW.
- Обновленная графика и красочные спецэффекты.
- Достаточно обширное коммьюнити, возможность играть через Gamespy (основные сервера для DoW), Hamachi и прямое соединение.
- Новые виды войск почти для каждой расы.
- Войска, доступные на ранних стадиях не становятся бесполезными в поздней игре, благодаря проведению более тщательной проверки и расширению их возможностей, что делает доступным большое количество новых стратегий.
- Вы можете легко переключаться между DoWpro и оригинальным допольнением с помощью встроенного Менеджера Дополнений.
- Раса Сестер Битвы не была реализована из-за невозможности нормального модифицирования их кода.
Дополнительная информация: Для игры на сервисе GameSpy необходим лицензионный ключ SoulStorm.
Лучшее место для поиска противников и вопросов по игре - IRC, сеть quakenet, канал #dowpro. Там же обитает команда создателей мода, так что можно получить всю информацию из первых рук.
Установка: Запустить .exe файл, в пути указать корневую папку Warhammer 40k - DoW: SS.
Дополнительная информация
3.71 changelog
GLOBAL
- Reverted all Turret Requisition cost from 125 up to 150. Reverted sight range to 35 from 40.
- Revised, fixed and added new tooltips in order to give even more accuracy to what buildings, units and abilities can do.
- Fixed several instances with hotkeys, especially those related to Necron Burrowing.
- Fixed several instances where certain researches or wargear addons gave the wrong accuracy on the move values.
- Removed armor effectiveness from unit cards to better reflect the unit effectiveness from tooltips and give proper info through them.
- Fixed several instances where certain researches added the wrong bonus to ability cooldown reduction times for certain units.
SPACE MARINES
- Hellfire Dread: Increased Power cost from 320 up to 330.
- Predator: Increased Power cost from 395 up to 405.
- Venerable Dread: Increased Power cost from 350 to 365. Fixed the wrong damage values its heavy flamer had against Commander and Greater Daemon targets.
CHAOS
- Chaos Dread: Increased Power cost from 300 up to 325.
- Predator: Increased Power cost from 395 up to 405.
ELDAR
- Wraithguard: Changed armor type from Daemon to Elite Heavy Infantry.
DARK ELDAR
- Piercing Vision: Decreased Soul Cost from 40 down to 20. Decreased duration time from 10 down to 5 seconds. Decreased cooldown time from 60 down to 30 seconds.
- Hellion: Increased jump charge regen from 0.5 up to 1.
- Mandrake: Increased the amount of souls amount from 0.02 up to 0.05. Increased the speed of soul harvesting from 0.02 up to 0.05.
SISTERS
- Imagifer: Fixed a bug that prevented her from engaging in melee. Increased her melee damage for better comparison with Missionary melee damage.
STEEL LEGION
- HQ: Fixed the wrong damage values for the Autocannon bunker. Decreased range from 38 to 35.
- Rough Rider: Requires now a Listening Post to be built previously.
- Trojan: Decreased Vehicle Pop from 2 to 1. Decreased cost from 120/100 down to 90/80. Increased build time from 25 up to 30 seconds.
- Scout Sentinel: Increased build time from 30 up to 32 seconds.
- Cyclops: Decreased sight and detection range from 25/12 down to 5/5.
TYRANIDS
- Synapse Aura: Decreased to 2.5 from 5 the sight radius modifier it provides with every research.
- Ripper Swarm: Acid Trap ability now decays 1.5 health per second instead of 10 per second.
- Lictor: Burrow is now able to cast Synapse as ability for 35 secs. Cost 35/15. Cooldown 90 secs.
- Hormagaunt: Decreased Req cost from 30 down to 25. Decreased reinforce time from 5.6 seconds down to 5 seconds.
- Termagant: Decreased Req cost from 30 down to 25. Increased reinforce time from 5.6 up to 6 seconds.
- Listening Post: Fixed the building so now it starts with Synapse Aura, Every addon upgrades the Synapse Aura accordingly. Toxic Miasma now acts as a weapon rather than just an aura, tweaked accordingly.
- Ravener brood: Decreased initial max loadout from 4 down to 2.
- Support Biomorph - Reinforced Chitin: No longer grants morale damage resistance. Grants now +25 hp to Gauntii oriented units.
- Support Biomorph - Without Numbers: No longer grant +25 hp to Gauntii oriented units. Now grants +3 to Squad Cap. Changed cost to 150/75.
- Support Biomorph - Accelerated Digestion: Changed cost to 150/75.