|
T_ONG_BAK_J
  Стаж: 15 лет 10 месяцев Сообщений: 10779
|
T_ONG_BAK_J ·
10-Фев-17 21:55
(8 лет 7 месяцев назад)
UrticaFerox писал(а):
до пятидесяти.
Да, тут я утрировал  .
UrticaFerox писал(а):
Удачи в достижениях)
Спасибо.
|
|
Cloude-2150
Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 51
|
Cloude-2150 ·
10-Фев-17 22:17
(спустя 21 мин., ред. 10-Фев-17 22:17)
Всё пошло))) только через 15 минут нашёл те файлы которые реально нужны ))) 
На семёрке ок!
xpalarmax писал(а):
72457697Не знаю как у других но на моей 10Win нормально всё запускается бе всяких то там совместимостей. Плохо я владею англ. языком, сложновато играть :)). Жду обновлений, может что интересное из этого получится, хотя бы польский пусть добавлят xD
и узбекский, как основной...
|
|
панк48
 Стаж: 14 лет 8 месяцев Сообщений: 763
|
панк48 ·
11-Фев-17 00:15
(спустя 1 час 57 мин.)
опять на не русском, в топку.
|
|
vazgennet
Стаж: 14 лет 4 месяца Сообщений: 7
|
vazgennet ·
11-Фев-17 11:25
(спустя 11 часов)
warlock_9000 писал(а):
72456796Не работает, Win 10 x64, совместимость не помогает.
win 10 x64, запустилась и работает.
|
|
Dimas0074
 Стаж: 12 лет 5 месяцев Сообщений: 117
|
Dimas0074 ·
11-Фев-17 18:19
(спустя 6 часов)
Знание английского требуется?
|
|
dimat1988
 Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 62
|
dimat1988 ·
11-Фев-17 22:20
(спустя 4 часа)
Резачелло писал(а):
72451568Не, тупая задумка. Хочу играть за землян, которые геноцыдят жалких марсианцев. Хвостатых и зеленомордых режут бенозопилами, травят газами и продают в рабство!
Вархаммер в соседней теме
|
|
Дмитрий Гонцов
 Стаж: 12 лет 1 месяц Сообщений: 1
|
Дмитрий Гонцов ·
12-Фев-17 01:27
(спустя 3 часа)
Dimas0074 писал(а):
72464278Знание английского требуется?
Ребята, подскажите пожалуйста. Когда будет русификатор к данному продукту и будет ли вообще и если есть, то где его можно скачать? Заранее спасибки
|
|
Differеnt
 Стаж: 9 лет 1 месяц Сообщений: 9985
|
Differеnt ·
12-Фев-17 01:35
(спустя 7 мин.)
Дмитрий Гонцов писал(а):
72467145
Dimas0074 писал(а):
72464278Знание английского требуется?
Ребята, подскажите пожалуйста. Когда будет русификатор к данному продукту и будет ли вообще и если есть, то где его можно скачать? Заранее спасибки 
На данный момент русификатора нет
Когда появится (если вообще появится ), неизвестно
|
|
Dоkk
Стаж: 14 лет 8 месяцев Сообщений: 18
|
Dоkk ·
12-Фев-17 02:11
(спустя 36 мин., ред. 12-Фев-17 02:11)
warlock_9000 писал(а):
72456796Не работает, Win 10 x64, совместимость не помогает.
Та же проблема.
T_ONG_BAK_J писал(а):
72457308 Обновлено. Добавлен Take.On.Mars.Crackfix-RELOADED в раздачу. Смотрите спойлер "Установка" a4enaeb
SEKTORDIMA
ANKLAVCHEG
ake
warlock_9000 Кряк надо копировать не тот что в образе, а тот который был в спойлере установка. Перезалил специально, добавив в спойлер установки - инструкцию по запуску игры.
Даже используя кряк - выдает ту же ошибку выше.
|
|
T_ONG_BAK_J
  Стаж: 15 лет 10 месяцев Сообщений: 10779
|
T_ONG_BAK_J ·
12-Фев-17 02:22
(спустя 11 мин.)
Dоkk
Да не копируйте вы это длинное сообщение об обновлении. Копируйте тот кряк, который в образе, потом тем что в папке и пробуйте запуск от админа и совместимость.
|
|
Бакенбард
 Стаж: 17 лет 11 месяцев Сообщений: 1503
|
Бакенбард ·
12-Фев-17 04:17
(спустя 1 час 55 мин., ред. 12-Фев-17 04:17)
панк48 писал(а):
72459148опять на не русском, в топку.
ТРБ и ОБОР, нас вот в Армии учили узнавать и понимать язык врага. Как ты его допрашивать будешь в случае-чего? ХЗ чему тебя учили.
|
|
LinXP
 Стаж: 16 лет 11 месяцев Сообщений: 642
|
LinXP ·
12-Фев-17 05:58
(спустя 1 час 40 мин., ред. 12-Фев-17 05:58)
Просьба тем у кого игра запускается, откройте файлы wb_settings.xml и ccsettings.xml и в двух местах измените "English" на "Russian" и отпишитесь что изменилось... так же дубли этих файлов должны находиться быть в c:\Users\ВАШЕИМЯ\Documents\ExplorationMars\ - их тоже надо отредактировать зы: Win7x64 - игра тоже не запускается
|
|
nicktime
Стаж: 12 лет 1 месяц Сообщений: 9
|
nicktime ·
12-Фев-17 11:02
(спустя 5 часов, ред. 12-Фев-17 11:02)
Win7 64bit запустилось сразу без шаманства.
Кому как, а для меня самая большая беда - с мышой: ведет себя не так как в системе, проблемно по кнопкам попадать, начинает запястье болеть - так и не исправили, блин.
|
|
Dоkk
Стаж: 14 лет 8 месяцев Сообщений: 18
|
Dоkk ·
12-Фев-17 13:18
(спустя 2 часа 16 мин.)
T_ONG_BAK_J писал(а):
72467328Dоkk
Да не копируйте вы это длинное сообщение об обновлении. Копируйте тот кряк, который в образе, потом тем что в папке и пробуйте запуск от админа и совместимость.
Пробовал уже. Выдает ту же ошибку.
|
|
UrticaFerox
Стаж: 10 лет 6 месяцев Сообщений: 113
|
UrticaFerox ·
12-Фев-17 23:05
(спустя 9 часов)
Бакенбард писал(а):
72467546
панк48 писал(а):
72459148опять на не русском, в топку.
ТРБ и ОБОР, нас вот в Армии учили узнавать и понимать язык врага. Как ты его допрашивать будешь в случае-чего? ХЗ чему тебя учили.
Дурашка, если уж враг в плен попал, ПОВЕРЬ, мы его даже по-марсиански заставим говорить. Ты ещё бы про коклятский язык так сказал, чего уж сразу про англицкий?...)))
|
|
Бакенбард
 Стаж: 17 лет 11 месяцев Сообщений: 1503
|
Бакенбард ·
12-Фев-17 23:12
(спустя 6 мин., ред. 12-Фев-17 23:12)
UrticaFerox писал(а):
72474835
Бакенбард писал(а):
72467546
панк48 писал(а):
72459148опять на не русском, в топку.
ТРБ и ОБОР, нас вот в Армии учили узнавать и понимать язык врага. Как ты его допрашивать будешь в случае-чего? ХЗ чему тебя учили.
Дурашка, если уж враг в плен попал, ПОВЕРЬ, мы его даже по-марсиански заставим говорить. Ты ещё бы про коклятский язык так сказал, чего уж сразу про англицкий?...)))
Хотелось бы посмотреть, как заставить человека говорить на том языке, на котором он двух слов связать не сможет. Несмотря на то что Вы, наверное, будете пилить его зубы напильником, как и внедрять в разные места твердые предметы, думаю успех будет весьма слаб.
|
|
UrticaFerox
Стаж: 10 лет 6 месяцев Сообщений: 113
|
UrticaFerox ·
12-Фев-17 23:25
(спустя 13 мин.)
Бакенбард писал(а):
72474870
UrticaFerox писал(а):
72474835
Бакенбард писал(а):
72467546
панк48 писал(а):
72459148опять на не русском, в топку.
ТРБ и ОБОР, нас вот в Армии учили узнавать и понимать язык врага. Как ты его допрашивать будешь в случае-чего? ХЗ чему тебя учили.
Дурашка, если уж враг в плен попал, ПОВЕРЬ, мы его даже по-марсиански заставим говорить. Ты ещё бы про коклятский язык так сказал, чего уж сразу про англицкий?...)))
Хотелось бы посмотреть, как заставить человека говорить на том языке, на котором он двух слов связать не сможет. Несмотря на то что Вы, наверное, будете пилить его зубы напильником, как и внедрять в разные места твердые предметы, думаю успех будет весьма слаб.
Уж поверь, что наши крестьяне, могли ещё в 19 веке разговорить разных мусьё, которые от Наполеона отбились и в плен попали. Жить захочешь, быстро русский язык выучишь. к бабке не ходи. Залопочишь, лучше чем на своём родном.
|
|
Бакенбард
 Стаж: 17 лет 11 месяцев Сообщений: 1503
|
Бакенбард ·
13-Фев-17 10:50
(спустя 11 часов, ред. 13-Фев-17 10:50)
UrticaFerox
Как по мне, так опустить человека в ад, затем предложить ему "кусок хлеба", намного более рабочий вариант, чем безграничные, бесчеловечные пытки. Ненависть порождает лишь ненависть, это неправильный ход, который приведет к провалу. За примерами далеко ходить не надо, вспомните СССР, который развалился лишь с подачи недалекого человека.
Возможно в этой схеме ты и получаешь урона больше, ежели выдаешь, но тем не менее, этот вариант заставит передумать человека по сути, по нулю, а не чисто с "внешней библиотеки". Пытать и гнобить, даже глупого человека, на мой взгляд весьма бесовское занятие, "что посеешь, то и пожнешь".
|
|
Alex_Left
Стаж: 11 лет 6 месяцев Сообщений: 2
|
Alex_Left ·
13-Фев-17 15:56
(спустя 5 часов)
(:Pro:)
А что там с сюжеткой?Доделали её или нет?
|
|
fulano1
Стаж: 15 лет 1 месяц Сообщений: 118
|
fulano1 ·
14-Фев-17 02:31
(спустя 10 часов)
Русский текст уже есть в ресурсах, пробовал менять файлики, игра не хавает, видимо шрифта нет.
|
|
LinXP
 Стаж: 16 лет 11 месяцев Сообщений: 642
|
LinXP ·
14-Фев-17 05:35
(спустя 3 часа)
fulano1 писал(а):
72482300Русский текст уже есть в ресурсах
там ~57% переведено, кириллицу в шрифты я уже добавил, днём ребята будут тестить, так как у меня она так и не запустилась..
|
|
Patriotas
 Стаж: 19 лет Сообщений: 110
|
Patriotas ·
14-Фев-17 17:04
(спустя 11 часов)
апдайтов много ... почему не обновляете ...
скрытый текст
9th February 2017
- TAKE ON MARS V1.0 RELEASED!!!
MAIN BRANCH UPDATE - 9th February 2017
9th February 2017
- Improved Commander's dead body interaction offset Mission 4 (mission restart required)
- Added mission failed screen if player dies during campaign
- Fixed Manned vehicles not leaving tracks in the soil
- Fixed laggy rotation of planet in Main Menu
- Fixed human sounds' ranges
- Fixed Poptent not synchronizing properly in MP
- Fixed Manned Mobile Laboratory screens in MP
- Fixed Manned Cargo Transport buttons in MP
8th February 2017
- Added climb-through spots for Manned Cargo Truck if it is on a side
- Added automatic roll compensation for Manned Cargo Truck axles
- Fixed issue where it was difficult to walk up stairs on low physics settings
- Increased activate range for buttons in the Manned Cargo Transport
- Improved lighting in the Manned Cargo Transport
7th February 2017
- Added exterior lighting lamps to Manned Mobile Laboratory (needs respawn)
- Added light switches to the Manned Mobile Laboratory (needs respawn)
- Added lighting to the Manned Mobile Laboratory
- Improved headlights of the Manned Mobile Laboratory
- Improved character movement up and down stairs
- Improved character movement over small obstacles
- Fixed issue where character could illogically trip over in certain circumstances
- Updated MML in mission 6 (mission restart required)
6th February 2017
- Added 'Discard Seeds' to the Potato Seeds Bag item
- Updated MDV in missions 3, 5 and 6 (mission restart required)
3rd February 2017
- Added exterior lighting lamps to Manned Descent Vehicle (needs respawn)
- Added Manned Descent Vehicle fairings closing back up after Ascent stage launch
- Fixed issue in Manned Heavy Chopper where if you were team other than it you could not interact with doors
- Fixed issue in Manned ISS where if you were team other than it you could not interact with doors
- Fixed issue in Manned Descent Vehicle where if you were team other than it you could not interact with doors
- Fixed issue in Manned Ascent Vehicle where if you were team other than it you could not interact with doors
- Fixed visual clipping issue when climbing up the ladder in the Engineering Airlock in the Manned Descent Vehicle
- Fixed issue with 3D GUI not registering clicks in cursor mode in the Manned Science Buggy
2nd February 2017
- Added lighting to the Manned Descent Vehicle
- Added light switches to the Manned Descent Vehicle (needs respawn)
- Added new wall monitor to the Manned Descent Vehicle (needs respawn)
1st February 2017
- Added 'Game Brightness' setting to Options->Video
- Changed BUILDBLOCK_SLOTSMAX from 32 to 64
- Changed PRINTER3D_FILTERSMAX from 64 to 128
- Changed PRINTER3D_CONFIGSMAX from 256 to 1024
30th January 2017
- Changed fuel efficiency of the Manned Mobile Laboratory to 10km fuel range
- Changed fuel efficiency of the Manned Scout Buggy to 8km fuel range
- Changed fuel efficiency of the Manned Cargo Transport to 5km fuel range
- Changed Methane to Oxygen fuel usage ratio on all vehicles from 1:2 to 1:1
- Fixed Manned Mobile Laboratory de-pressurizing on spawn
- Fixed Manned Cargo Transport de-pressurizing on spawn
- Improved music playback in Manned Campaign
- Improved and de-blurred night vision
- Improved transition between vision modes (Normal/Thermal/Night Vision)
- Fixed interior pressure of MML in Mission 6 (mission restart required)
29th January 2017
- Fixed Suit Holders' lights not showing on clients in MP
- Fixed Suit Holders not working in Manned Small Landing Module
28th January 2017
- Added surface mode to the MMU (jetpack style)
- Added particle effect gas sprays to the MMU
27th January 2017
- Improved model of the MMU
- Fixed pressure of EVA airlock in MDV in Mission 6 (mission restart required)
- Fixed 3D Printer in Mission 6 (mission restart required)
26th January 2017
- Implemented Autosave functionality in Manned Campaign
- Fixed MP client crashing related to building blocks
23rd January 2017
- Implemented mining machines not mining if inside an atmospheric zone or in water
- Implemented Drilling Rig not mining unless placed on top of a rock-like material
- Implemented Topsoil Extractor not mining unless placed on top of a sand/dust-like material
- Moved hints to the left to avoid being hidden by objectives
- Fixed issue with free-fly camera colliding with building blocks
- Fixed issue where you could drink from the tap in the Manned Descent Vehicle with a helmet on
- Fixed minor issue where your suit camera zoomed when scrolling the mouse wheel in the map
22nd January 2017
- Improved Manned Manoeuvring Unit controls to allow easier movement
20th January 2017
- Added Zero-G Support Base for Modular type bases
- Fixed grid-snapping issues with building blocks that defined custom grid snap sizes, such as the Modular base blocks
- Improved mount/demount animation for blocks mounted with 'GROUND', 'SPACE', 'SURFACE', and 'TOPSURFACE' type slots
- Improved snapping of 'GROUND' and 'SURFACE' type slots, allowing snapping onto static rocks etc
19th January 2017
- Added usable taps to the Manned Descent Vehicles, can be used to drink from
- Added complete Manned Scout Buggy model for 3D Printer
- Added complete Manned Cargo Transport model for 3D Printer
- Added complete Manned Forklift model for 3D Printer
- Added slots to Ramp building block
- Changed floor snapping slot type of all machines from 'SURFACE' to 'TOPSURFACE', to allow mounting to buildings and so on
- Improved usability of pallets by increasing their material friction
- Improved building block snapping of 'SURFACE' and 'TOPSURFACE' type slots by adding a tolerance
- Improved functionality of 'SPACE' type building block slot, now only works in space locations
- Improved model of Zero-G Platform for Outpost type bases
- Fixed issue of a full Resource Tank being impossible to assemble to the floor if it was touching it
- Fixed missing dialog in Zero-G Tutorial
- Fixed rapid decompression bug in Zero-G Tutorial
18th January 2017
- Fixed Life Support Module not registering atmospheric zones it was in when placed in certain orientations
- Fixed power points in 3D Printer Small being in the same position
- Improved snapping of power cables, now selects the closest power point
- Implemented power usage for 3D printers
- Added printing sound to 3D printers
- Increased time it takes for dust to accumulate on Solar Array
17th January 2017
- Added switchable lights to the MAV cabin
- Optimized Depth Of Field focal traces, increasing performance in high detail areas
- Fixed crash cause by camera zoom in 2D HUD mode
- Fixed exploit where you could enter a vehicle's interior seat from outside
- Fixed helmet light being available even without a helmet
- Fixed 3rd person camera incorrectly clipping inside vehicles
- Fixed ISS depressurizing on spawn outside of the campaign
- Fixed MAV depressurizing on spawn outside of the campaign
- Fixed ISS incorrectly synchronizing atmospheric zones in multiplayer on clients
16th January 2017
- Added tolerance to print space in Modular 3D Printer
- Fixed Materials Refinery processing materials even on low power
- Fixed minor bug where Materials Refinery process button stayed pressed even when switching barrels etc
- Fixed helmets not displaying correct temperature on clients in multiplayer
- Fixed MAV incorrectly synchronizing atmospheric zones in multiplayer on clients
MAIN BRANCH UPDATE - 13th January 2017
12th January 2017
- Added Floodlight for illuminating worksites and night-time areas, uses 200W
- Added Small Communications Array with lesser range but much smaller profile
- Reduced resource cost of Resource Tank
11th January 2017
- Fixed potential crashes or issues in multiplayer associated with deletion of building block groups, now ensured deletion happens at a viable time
10th January 2017
- Fixed 'ERROR: RemoveBBlockGroup()' crash in multiplayer when disconnecting some panels
- Fixed issue where a multiplayer save game could not be joined by clients if they did not have the scenario
9th January 2017
- Added Emergency oxygen release valves to MML and Cargo truck
3rd January 2017
- Fixed potential 'GetLadderMat4' function crash
- Added selected object size to Modular 3D Printer GUI
- Added printable area size to Modular 3D Printer GUI
22nd December 2016
- Added Poptent sounds
MAIN BRANCH UPDATE - 21st December 2016
21st December 2016
- Added ambient sounds to ISS
- Added ambient sounds to MML
20th December 2016
- Improved sound audibility based on sound location for ambient sounds and one-time sounds
19th December 2016
- Changed physics tick from a fixed 60Hz on MP clients to whatever the client sets
- Fixed 3D Printer available too early in Machines tutorial
16th December 2016
- Increased empty barrel delay from 0.25s to 1s
- Updated how AtmoZones work on ISS
- Updated ISS AtmoZones in Mission 0
- Optimized performance in Mission 3 and 5 (mission restart required)
- Improved sound effects in all campaign missions (mission restart required)
- Updated all dialogs in campaign to be unskipable
15th December 2016
- Added emptying of Resource Barrels by holding them and holding Use (default 'E')
- Added 'CHANGE TO STATIC' button to editor for building blocks, which converts it to a static object
- Added 'CHANGE WHOLE GROUP TO STATIC' button to editor for building blocks, which converts its entire group to static objects
- Fixed issue where in some scenarios items would not display resource requirements such as 'Plastic', 'Glue' and so on
MAIN BRANCH UPDATE - 14th December 2016
14th December 2016
- Fixed potential blocker where after saving or loading a playing conversation would not continue
- Added lighting system to ISS
9th December 2016
- Fixed possible crash in Mission 4
- States of dead crew-members sync between missions 2 and 4
- Added MML landing addons in mission 4
- Added a flare to players inventory in mission 4 (mission restart required)
- Added more additional supplies in Mission 4 (mission restart required)
- Fixed possible mission-breaking bug in mission 3
- Fixed air-zone glitch in Lost Outpost scenario (mission restart required)
- Fixed Player inventory in all campaign missions (mission restart required)
7th December 2016
- Fixed potential division-by-zero crash with GetMaxVerticalFOV function
- Fixed potential crash when saving game in Mission 5
6th December 2016
- Fixed possible terrain fall-trough in Missions 2 and 4
- Disabled Poptent folding in Missions 2 and 4
- Fixed killer steel bar in Mission 4 (mission restart required)
- Player inventory does not count towards supply limit in Mission 4
- Adjusted music in Mission 2
- Renumbered mission names (mission restart required)
MAIN BRANCH UPDATE - 5th December 2016
4th December 2016
- Implemented cycling for doors in bases
- Implemented rapid decompression physics
- Fixed recent crash that occurred when putting on a helmet
- Optimized ISS Zvezda render monitors
- Fixed Picture-In-Picture render delay offsets
STEAM Development Beta Update from 2nd December 2016
2nd December 2016
- Implemented and updated tutorial videos in the Mission Control room
- Implemented Manned Descent Vehicle descent adjustments to allow a more precise landing
- Implemented Manned Landing Module descent adjustments to allow a more precise landing
- Implemented Manned Small Landing Module descent adjustments to allow a more precise landing
- Fixed issue with Manned Descent Vehicle fairing not blocking radiation
- Fixed issue with multiplayer menu player count reverting to 1
- Adjusted helmet GUI per helmet (WIP)
1st December 2016
- Cleaned and updated scenarios
- Added info to in-game Editor indicating whether the opened scenario supports Singleplayer and Multiplayer
- Fixed animation blending issue when entering/exiting a vehicle seat
- Removed respawn button in Singleplayer
30th November 2016
- Added Spawn Points for multiplayer scenarios, types determined by game modes
- Added Spawn Point support to the in-game Editor
- Implemented Expedition One: Cooperative multiplayer mode to use spawn point, with backwards compatibility
- Implemented Expedition One: Competitive multiplayer mode to use spawn point, with backwards compatibility
29th November 2016
- Added instrument result entries into the Mars Encyclopedia that are unlocked per instrument use
28th November 2016
- Added support for science targets in scenarios to store assigned vehicles
- Deleted old, obsolete scenarios
- Fixed in-game map issue where science targets were not showing up for single scenarios
25th November 2016
- Added height data, hazard data and mission data overlays to map panels
- Fixed in-game map issue where you could connect to vehicles even though they require a driver
- Fixed issue with Rover/Lander Radial menu, where leaving the vehicle with it open left the cursor always on
23rd November 2016
- Fixed landing position selection in Mission Control map where the icon was no longer visible
- Fixed panning in the landing position selection map in Mission Control
- Fixed possible blocker in the movement tutorial when entering via the ramp
- Fixed potential crash that could occur when deleting parts of vehicles in the simulation tick
22nd November 2016
- Fixed in-game map issue where selecting a vehicle and then pressing connect reloaded the world
- Fixed in-game map issue where the selected object's highlight circle position was not updated
- Fixed human icons on the in-game map
- Improved in-game map selection by selecting current unit first upon opening instead of first science target
21st November 2016
- Added Rovers/Landers/Probes going into standby on low power
- Added Rover/Lander/Probe heating power drain based on exterior temperature
- Added Rover/Lander/Probe damaging based on exterior temperature with lack of heating due to low power
- Added communications ranges to Landers' and Rovers' antennas
- Fixed stack overflow that could occur if looping power cables into themselves
- Fixed ISS having its docking port set to part 59 instead of 60 (PMA port) which could cause unstable behaviour
- Fixed Rover/Lander/Probe chemical batteries switching on/off constantly at certain limits
- Fixed Rover/Lander/Probe low power notifications spamming at certain levels
18th November 2016
- Added Robotics Tutorials to the Training menu
- Fixed Rocks Generator Tool crash
- Fixed crash in Gravon when going out of fullscreen (in Mission Control Room)
14th November 2016
- Implemented safety checks for stowing/deploying new Poptent
- Implemented stowing/deploying of new Poptent
- Added support for cylindrical ambient sound volumes
- Added timeout for flashing, unread objectives to avoid disco fever
- Added radiation shielding to old Manned Landing Module
- Added radiation shielding to Manned Small Landing Module
- Added communications range to old Manned Landing Module
- Added communications range to Manned Small Landing Module
- Adjusted the 15 character inventory slots on the right from universal to 9x 'Micro', 5x 'Small' and 1x 'Medium'
- Adjusted Drill Tool, Gas Sampling Tool, Soil Sampling Tool and Lab Equipment Kit from 'Small' inventory slot size to 'Medium'
- Added UniversalEvent calls to MP game mode scripts
- Fixed flickering issue when highlighting objects
11th November 2016
- Added support for underwater ambient sounds to water zones
- Fixed issue in Editor when creating new scenario where inputting file name first and then title did not allow you to continue
- Optimized above water to underwater sound modulation calculation
10th November 2016
- Added weather and sun zenith limiters to ambient sound points, making it possible for them to play only at certain times of the day etc
- Implemented adaptive sound volume levels to change volume levels according to loudness of sounds played
9th November 2016
- Added new version of Poptent
8th November 2016
- Disabled helmet HUD interlace effect by default, can be switched on in Options
- Updated driver GUI for airlock control in Manned Mobile Laboratory
3rd November 2016
- Fixed freeze that occurred occasionally in the Asteroid Belt with the asteroid generator script
- Optimized the asteroid generator script in the Asteroid Belt
- Added map icons to mining machines
- Added map icons to power generators
- Added map icons to Life Support Modules
- Added map preview to Manned Descent Vehicle
- Added map preview to Manned Ascent Vehicle
2nd November 2016
- Updated Airlock controls of Manned Mobile Laboratory
- Adjusted Thermal and Night vision modes to use single sky preset instead of one for each
- Added reload of FX files when pressing 'Dev Reload Scripts' in developer mode
1st November 2016
- Added Small Wall with Suit Holder for Outpost bases
- Added Small Wall with Resource Barrel slots for Outpost bases
- Fixed long freeze that occurred with large bases when calculating power connections
- Fixed issue where all music was played at 100% volume level, ignoring its sound shader setting
- Reduced global sound levels to allow a broader range of volumes, such as for thrusters
MAIN BRANCH UPDATE - 26th October 2016
26th October 2016
- Fixed issue where atmospheric zone composition was extremely network intensive, now data is buffered
|
|
Patriotas
 Стаж: 19 лет Сообщений: 110
|
Patriotas ·
14-Фев-17 19:12
(спустя 2 часа 7 мин.)
T_ONG_BAK_J писал(а):
72485371Patriotas
Как будет ломанная так и обновим.
а то играть не возможно с 6 миссии жаль убитого время ... не могу собрать принтер тоесть собрал а дальше ресурсов нехватка (
|
|
LinXP
 Стаж: 16 лет 11 месяцев Сообщений: 642
|
LinXP ·
14-Фев-17 21:07
(спустя 1 час 55 мин., ред. 14-Фев-17 21:43)
|
|
alienelf
 Стаж: 18 лет 3 месяца Сообщений: 68
|
alienelf ·
14-Фев-17 21:28
(спустя 20 мин.)
|
|
LinXP
 Стаж: 16 лет 11 месяцев Сообщений: 642
|
LinXP ·
14-Фев-17 21:34
(спустя 6 мин.)
alienelf на сайте разработчика ведётся перевод обычными пользователями, из тех ресурсов что нашёл в игре склепал рабочий, перевод сырой и не полный ~57%
|
|
nicktime
Стаж: 12 лет 1 месяц Сообщений: 9
|
nicktime ·
15-Фев-17 10:43
(спустя 13 часов)
Patriotas писал(а):
72485362апдайтов много ... почему не обновляете ... 9th February 2017
- TAKE ON MARS V1.0 RELEASED!!!
Так в раздаче итак уже 1.0.
|
|
Patriotas
 Стаж: 19 лет Сообщений: 110
|
Patriotas ·
15-Фев-17 12:36
(спустя 1 час 53 мин., ред. 15-Фев-17 12:36)
nicktime писал(а):
72489676
Patriotas писал(а):
72485362апдайтов много ... почему не обновляете ... 9th February 2017
- TAKE ON MARS V1.0 RELEASED!!!
Так в раздаче итак уже 1.0.
ну так чего тогда стока много багов. или кто знает как пройти 6 миссию в принтером??? создаю побольше а на большой ресов нехватает
|
|
nicktime
Стаж: 12 лет 1 месяц Сообщений: 9
|
nicktime ·
15-Фев-17 14:28
(спустя 1 час 51 мин.)
Ну как обычно: издатель решил что итак сойдет.
|
|
alienelf
 Стаж: 18 лет 3 месяца Сообщений: 68
|
alienelf ·
15-Фев-17 14:49
(спустя 21 мин.)
Как время до утра прокрутить? Ложусь спать в палатке, просыпаюсь и все время темно...
|
|
|